تبلیغات گوگل ادز

تبلیغات گوگل چیست؟

تبلیغات گوگل یا گوگل ادوردز یک سرویس بازاریابی پولی است که توسط Google ارائه می شود. مشاغل فعال از این بستر برای تبلیغ محصولات و خدمات خود در صفحات نتایج جستجوی Google ، gmails ، YouTube و سایر وب سایت هایی که در برنامه Google AdWords شرکت کرده اند ، استفاده می کنند.

هنگامی که افراد ادوردز گوگل را مشاهده می کنند و برای ورود به صفحه محصول یا خدمات خاصی کلیک می کنند ، تبلیغ کنندگان برای هر کلیک (هزینه هر کلیک) برای بازدید از صفحه وب خود هزینه می کنند. به نظر می رسد کل ادورز مانند حراجی کار می کند که تبلیغ کنندگان برای کسب موقعیت های برتر در تبلیغات خود با یکدیگر رقابت می کنند.

چرا گوگل ادوردز ؟

کسب و کار خود را خارج از جستجوی معمول در گوگل برای نمایش مطمئن تر ارتقا دهید.

با استفاده از چند شرایط می توانید سریعتر تبلیغات خود را در بالای جستجوی گوگل قرار دهید.

برای دسترسی به گروه خاصی از افراد یا تبلیغ یک محصول یا خدمات ، تبلیغات را در هر زمان تغییر دهید.

بلافاصله پس از ایجاد یک کمپین تبلیغاتی ، در کمترین زمان شروع به دریافت ترافیک هدفمند می کنید.

همزمان چندین کلمه کلیدی را هدف قرار دهید.

می توانید هر زمان که بخواهید کلمات کلیدی، گروه کلمات تبلیغاتی و هزینه ها را ویرایش کرده و تغییرات را در عرض چند دقیقه مشاهده کنید.

محاسبه بازده سرمایه گذاری آسان است و می تواند بودجه شما را بر این اساس تغییر داد.

 

چرا فست ویژن را برای خدمات گوگل ادوردز انتخاب کنید ؟

اگر از تبلیغات گوگل برای نشان دادن تجارت آنلاین خود استفاده می کنید و پول زیادی هدر داده اید، اما هنوز نتایج دلخواه را کسب نکرده اید، این کار را تکرار نکنید و آن را به متخصص تجارت و تبلیغات بسپارید تا از هدر رفتن پولتان خلاص شوید ، جز به جز هزینه تان را به درستی خرج کنید و ترافیک کیفی و بالقوه را به وب سایت خود هدایت کنید.

ما به جای تمرکز بر هزینه بیشتر ، تمرکز خود را بر این می گذاریم که با صرف هزینه ای که منجر به نتیجه واقعی شما می شود ، ترافیک ارزشمندی کسب کنید. از میلیاردها جستجو که هر روز در گوگل انجام می شود ، با تلاش و خدمات ما اطمینان می دهیم خدمات و محصولات شما به مشتریان بالقوه برسد. مدیریت تبلیغات گوگل (Google Ads) به روشی بهتر نیاز به تجربه و تخصص زیادی دارد. شما می توانید از تخصص فست ویژن استفاده کنید و هیچ دلیلی برای اتلاف پول و وقت شما وجود ندارد!

Call Now Button